Kalendář

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Kalendář

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3

Kalendář

P Ú S Č P S N
26 27
Adaptace nových dětí
28 29
Adaptace nových dětí 9.00 - 11.00
30 31 1
2 3 4
Zahajovací třídní schůzky
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
Den s IZS - akce pro předškoláčky
20
Výlet do zoologické zahrady - Žabičky a Berušky
21 22
23 24 25 26
Běh Schulzovými sady
27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Kalendář

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Kalendář

P Ú S Č P S N
26 27
Adaptace dětí na MŠ
28 29 30 31 1
2 3 4
Třídní schůzky 2024/2025
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
Den s IZS- akce pro předškoláky
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Kalendář

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 31 1
2 3
Třídní schůzky
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
Bezpečnostní den - starší děti
20 21 22
23
Batůžkový den 23. 9. 2024
24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Projekty MŠ > Robotika V MŠ Drtinova

Robotika V MŠ Drtinova



V září 2020 byl v MŠ Drtinova zahájen projekt "Bádáme, tvoříme a programujeme“ jehož záměrem je u dětí předškolního věku rozvíjet jejich získané znalosti a dovednosti v technickém prostředí. Zaměřit se na obohacení věku přiměřených znalostí v oborech fyziky, chemie a digitálních technologií. Rozvíjet u dětí kritické myšlení, naučit je pracovat s elektronikou, přiblížit jim představy uvažování, tvoření jednoduchých algoritmů, krokování a zadávání příkazů tak, aby vedly k vytyčenému cíli s využitím jednoduchých robotů. A to vše názorně a jednoduše. Projekt byl podpořen z dotačního programu Královéhradeckého kraje částkou 117 000 Kč.

Královéhradecký kraj logo

Projekt má tři aktivity:

  1. Rozšířit materiální podmínky pro předškolní vzdělávání nejen v oblasti polytechnické výchovy a digitalizace vzdělávání.
  2. Metodická podpora a profesní rozvoj učitelek v oblasti digitálních technologií.
  3. Spolupráce s rodiči a místními vzdělávacími organizacemi.

Robotika